Job v New Yorku obišče duhovnika, ki je povezan z Rabbitom. Carriejin odnos z Gordonom naleti na novo oviro. Lucas in Carrie se pripravita na spopad tako kot policijski komisar s povezavo z njuno preteklostjo.