Ko Jasona dohiti preteklost, se Lucas odloči, da mu reši življenje in mogoče tudi svojega. Ker ni Carrie, Gordonovo in Devino življenje uide nadzoru. Proctor nauči Rebecco bridke lekcije o pripadnosti.