Lucas prime Proctorja s pomočjo nezakonitega preiskovalnega naloga, a to ima svojo ceno. Sharp z drugimi obritoglavci preizkusi Emmetta. Carrie priskrbi denar za Maxovo zdravljenje in naredi korak proti obnovitvi odnosov z Gordonom in Devo.