Finale sezone. Lucas in Carrie se pripravljata na boj svojega življenja proti maščevalnemu Rabbitu in njegovim neusmiljenim vojakom. V Bansheeju Rebecca dokaže svojo pripadnost, ko se Proctor vrne domov.