'31 Ford Rebuilt Tough
Bill Carlton mesti mencari keseimbangan antara kerja logam buatan tangan dan reka bentuk ikonik dua trak Ford. pasukan ini menjadikan Ford 1931 lebih besar dan lebih ganas.