'49 Ford Rust to Royalty
Beberapa ketika dahulu, seorang pelanggan meminta Bill untuk membina semula trak Ford '49 yang berkarat sebagai hadiah untuk ayahnya. Pasukan ini telah berhempas-pulas menyiapkan karya agung buatan tangan yang unik dengan enjin Coyote.