Mustang for the Record
Sebaik saja Bill menetapkan fikirannya kepada sesuatu, dia takkan berganjak. Pasukan ini menyesuaikan Mustang '23 secara strategik untuk percubaan memecahkan rekod dunia. Para pereka mencipta persediaan moden untuk trak Ford '49 gaya lama.