Rollin' in My F-350
Rapper yang bertukar menjadi usahawan hartanah Vanilla Ice datang dengan F-350 2023 dan senarai hajatnya yang besar. Bill dan pasukan membina trak yang lebih rendah, lebih cepat dan penuh butiran tersuai, termasuk cat elektroluminescent yang menyala.