Bukan setiap hari Ekstensive Metalworks dapat menyesuaikan Ferrari F430 2005, tetapi seluruh pasukan mesti berhempas-pulas untuk menjadikan kereta sukan Itali ini satu daripada satu. GTO '68 mendapat ampaian gegelung buatan tangan yang baru.