Coffee and Diesel Truck
Jika anda ingin dapatkan binaan Ekstensive, anda tidak boleh mengharapkan untuk mendapatkan kopi anda dari mana-mana kedai kopi lama. Bill dan pasukan pembuatnya membuat kedai kopi tersuai di atas roda, dipadankan dengan rupa klasik trak Ford diesel 1931.