Backyard Pirate Ship
Seorang bapa memerlukan ruang di luar rumah tempat tiga anaknya yang aktif dapat salurkan tenaga mereka. Dia teringin kapal lanun semasa kecil, jadi dia dan Taylor putuskan untuk buat impian zaman kanak-kanaknya jadi kenyataan untuk anak-anaknya sendiri.