Climb, Swing, Zip Line!
Seorang bapa oleh memilih tukul jika dia melihatnya, tetapi itulah had kepakarannya. Dengan rumah baru dan laman belakang gergasi yang dipenuhi peluang, dia minta Taylor menggunakan imaginasi untuk mencipta dunia kembara untuk anak-anaknya.