Backyard Fortress
Bapa kepada tiga anak lelaki ingin beri sesuatu untuk anak-anaknya bermain di halaman belakang. Apabila pembina DIY Taylor Calmus melihat ruang luar keluarga yang tandus, dia berusaha bina kubu tempur epik yang hanya boleh diimpikan oleh anak-anak.