Treehouse Hideaway
Anak lelaki yang sudah dewasa sudah meninggalkan rumah, tetapi bapa ini dan isterinya belum lagi tinggal bersendirian. Dengan tiga anak perempuan muda untuk dilayan, dia mahu Taylor membantunya membina rumah pokok yang anak-anak gadisnya akan suka.