Secret Passage Playhouse
Seorang bapa mahu cipta ruang untuk dua anaknya yang sepenuhnya milik mereka. Dengan sedikit ruang di halaman belakang, dia dan Taylor memutuskan untuk mengubah bangsal stornya menjadi rumah kelab yang paling mesra kanak-kanak.