Skate Ramp for Six
Brandon Janous menyesuaikan diri dengan kehidupan selepas kematian isterinya. Ingin memberikan tiga anaknya halaman belakang impian mereka, Brandon dan Taylor bina tanjakan papan selaju dan dinding memanjat yang termasuk penghormatan khas.