This is Mark Rober
Bekas jurutera NASA, Mark Rober, jadi bintang YouTube disebabkan gurauan yang kelakar dan eksperimen yang rumit. Dengan rakaman yang tidak pernah ditunjukkan, Mark menjelaskan konsep dan proses untuk beberapa videonya yang paling tular secara terperinci.