The Mystery Cricket
Elmo, Abby, dan Tamir menemui cengkerik kayu. Mereka tidak pernah melihatnya! Mereka cuba mengenal pastinya dan mendapati ia alat muzik kegemaran Dave dari Cuba bernama guiro.