Elmo and Abby's Ocean Adventure
Abby mengubah Sesame Street menjadi lautan ajaib supaya Dorothy boleh berenang di mana-mana sahaja yang dia suka. Tapi apabila dia hilang, Elmo dan Abby mengikut jejak petunjuk untuk mencarinya.