Brave Bessie by Brave Gabrielle
Gabrielle cuba memberitahu kawan-kawannya tentang Bessie Coleman, wanita Amerika Afrika dan asli Amerika pertama yang menerbangkan pesawat. Rupanya tidak penting. Bessie memberanikan diri dan belajar untuk terbang.