Berlaku ribut salji di Sesame Street, Lily dan Qui tidak dapat pulang untuk meraikan Tahun Baru Qamari. Keluarga Ji-Young di Korea, keluarga Qui di Vietnam, dan keluarga Lily di China. Hari ini hari istimewa dan mereka sedih tidak dapat meraikannya.