Roar, It's a Dinosaur
Elmo, Chris, dan kawan-kawan di Sesame Street berpakaian seperti dinosaur. Dengan bantuan buku Elmo, mereka mengetahui bahawa ada dinosaur besar dan kecil, ada dinosaur yang herbivor dan karnivor serta Big Bird itu dinosaur!