Tamir Learns Tagalog
TJ teruja bertemu artis buku komik kegemarannya, Bobby Manalo! Untuk buat dia rasa diraikan di Sesame Street, TJ menyediakan hadiah buku komik dengan bantuan kawannya, Tamir.