Shabbat Shalom!
Charlie dan keluarganya mengadakan makan malam Shabbat di punjung dan berkongsi makanan dengan kawan mereka, Elmo, Alan, Big Bird, dan Tamir yang bantu menyediakan hidangan Shabbat mereka sebelum senja.