Sandy Daza menjauh dari pusat kota Cagayan de Oro untuk mengunjungi Taman Mapawa untuk sarapan dan kemudian menuju ke Ladang Nanas Del Monte untuk menikmati burger dan stik gaya Amerika. Selain itu, dia juga mencuba daging kambing dan burung unta.