Myanmar Part 2
Pengembaraan cef Sandy Daza di Myanmar berterusan dengan pagoda, makanan mengejutkan, penemuan tempatan dan pemandangan alam hebat di Bagan dan Inle. Dia menggeledah segalanya di Myammar.