Ormoc
Ini kali pertama Sandy Daza ke Ormoc dan dia menghormati kepelbagaian Ratu Nanas, menemui kegembiraan kuliner, termasuk lechon, restoran tempatan dan taman makanan khas untuk mereka yang tidak boleh tidur.