Jon's Risky Retreat
Jon dan Kristina dipanggil membantu klien mengubah rumah tahun 1700an, tetapi tangga sempit timbulkan halangan besar. Jon juga sedang mencari hartanah baru, sama ada penginapan atau tapak perkhemahan terbengkalai.