Clam Shack Chic
Pondok kima yang pernah berada di pulau berdekatan telah diubah menjadi rumah dan kini memerlukan kemas kini besar! Jon dan Kristina mengubahsuainya untuk mencipta ruang cerah yang sesuai untuk manusia dan kucing.