Barn Burner
Cita rasa luar biasa keluarga ini membawa Jon dan Kristina kepada reka bentuk makhluk hutan dalam pembaikan rumah 1800an mereka, dan benda aneh ditemui di sebalik dinding. Pasukan itu juga bina bangsal baru dengan kain tergantung untuk latihan yoga udara.