Saved by the Barn
Jon dan Kristina menyelamatkan pemilik rumah yang tidak berjaya membina bangsal tiang dan alang. Bar rahsia, bengkel kayu, kelab buku, zon remaja - bangsal ini adalah zon parti semua-dalam-satu, dan ia juga ada pong bir bersaiz hidup!