Return of the Salem Witch Trial House
Jon dan Kristina kembali ke rumah John Proctor selepas paip pecah menimbulkan kekacauan di aras pertama rumah. Selepas menangani kulapuk, mereka gunakan unsur sejarah rumah untuk mencipta reka bentuk moden sambil meraikan masa lalu bersejarahnya.