Berry Farm Charm
Buat kali pertama Jon dan Kristina mengubahsuai rumah di ladang beri yang beroperasi. Dengan barang diselamatkan di rumah ladang, mereka mereka dinding botol kaca, ciri tumbuhan gantung dan mengubah ruang sepenuhnya menjadi rumah ladang moden menakjubkan.