Island Lighthouse Renovation
Jon dan Kristina mengubahsuai rumah api bersejarah di sebuah pulau di luar pantai Salem, Massachusetts. Dengan pasukan kecil sukarelawan, pasukan perlu bergegas melawan masa sebelum cuaca memaksa pulau itu ditutup untuk musim ini.