Ullared i vinterskrud
Ullared i vinterskrud. Vinter är lågsäsong och det är inte så långa köer. För VDn Boris är det mycket. Han måste hålla koll på alla byggen som pågår, till exempel shoppinghotellet som snart är färdigt. Fyller år gör Gekås Morgan som blir 40.