Det osar kärlek i Ullared
Ann-Britt och Veiler firar silverbröllop på kalsongavdelningen. Åsa och Robert gifter sig på campingen. Åke överraskar Rosemarie med en kebabmiddag. Boris inviger den efterlängtade godisavdelningen. Morgan och Ola-Conny går på dans.