Badutflykt med Hoforssystrarna
Boris inviger Ullareds nya fiskspa och ett nytt café. Ola-Conny och Morgan är på gymmet. Systrarna Maritta och Gunnel från Hofors åker på badutflykt, men då går bilen sönder. Systrarna Chatrine och Lotta planerar att vara i varuhuset minst 12 timmar.