Boris bygger sportbar
Kjell och Rose-Marie är tillbaka. Boris har byggt en sportbar i varuhuset för de som inte gillar att shoppa. Boris anordnar årets upplaga av korvätartävlingen där både Ola-Conny och kundvagns-Alexander ställer upp. Morgan berättar om sitt jobb.