Boris hittar inte till kontoret
Boris inviger ett nytt fototält. Morgan och Ola-Conny oljar in Ola-Connys veranda. Systrarna Gunnel och Maritta från Hofors försökte åka hem men bilen gick sönder så de shoppar ännu mer. Åke och Maggan är mer intresserade av rökpauser än av shopping.