Morgan köper en ny bil
Varuhuset är större än någonsin. På lagret är allt sig likt. Där arbetar Morgan som köper en ny bil. Brödansvarige Ola-Conny ger sig i kast med ett datoriserat beställningssystem. Bland besökarna hittar vi systrarna Gunnel och Maritta från Hofors.