Kjell & Rose-Marie är tillbaka i Ullared
Kjell och Rose-Marie är tillbaka. Som vanligt får Rose-Marie handla själv medan Kjell stannar på campingen. VDn Boris bygger en sportbar inne i varuhuset. Morgan och Ola-Conny ska ha en grillkväll med korv och tomater i Ola-Connys trädgård.