Boris utmanar kunderna i ett race
Boris håller i ett kundvagnsrace där supershopparna Kjell och Rose-Marie tävlar mot bland andra de värmländska stammisarna Åke och Rose-Marie från Filipstad. Morgan har det stressigt på jobbet och Boris tror på säljrekord.