Morgan har fått en ny kollega på jobbet
Ett kärt återseende av Morgan, VD-Boris och alla andra härliga Ullared-profiler. Och entré för Morgans bästis och kollega Ola-Conny, samt den sjungande truckföraren Anders. Vintern är slut, lågkonjunkturen har vänt.