Morgan låter lockarna falla
Drängarna kommer för att spela, tätt följda av sitt allra största fan, Ben. Det blir stort kalas med bland andra Morgan, Ola-Conny och Boris. Den gamle hantverkaren Ola-Conny murar om sin skorsten och Morgan besöker frisören.