Boris visar upp sina färdigheter
Tre galna systrar från Hofors, Gunnel, Laila och Marita har tagit sig till Ullared för att handla. Fiskeexperten Britt Krook är på plats och Boris köper en fiskeutrustning i varuhuset för att visa upp sina färdigheter med kastspöet.