Det vankas bröllop inne på Gekås
Småländska Liv överraskar sin Ullaredshatande sambo Magnus med frieri inne på Gekås. Sen blir det bröllop mitt inne i varuhuset, strax mellan damkläderna och pappersservetterna. Brudgummen får köpa sig en bröllopskostym på plats.