En annan sida av Morgan
Morgan mjölkar kor och det är högtryck i Ullared. Boris delar ut regnponchos till alla som står i de galet långa köerna. Morgan jobbar inte bara på Gekås utan jobbar också som avbytare på en bondgård. Ola-Conny har semester.