Sista shoppingdagen
Mats och Jeanette hjälper dottern Melissa att handla till sitt Halloweenbröllop, men Mats har svårt med lokalsinnet och plötsligt är han vilse. Semestern är slut. Åke tar en sista tur på varuhuset för att fotografera minnesvärda saker.