Morgans bästa träningstips
Boris har ständigt nya storslagna planer för varuhuset; fler hotell, större butiksytor och en pärleport in till meckat Ullared står på schemat. Och så berättar Morgan vad gymmet och kyrkan har för påverkan på hans humör.