Morganloppet
Tävlingsgeneralen Morgan förbereder det årliga eventet Morganloppet, men grubblar över hur de yngsta deltagarna ska ha en rimlig chans mot de vuxna. Ola-Conny kommer med sina bästa tips. Sarah från Australien letar souvenirer på varuhuset.